Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Vásárlási feltételek

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása
Lehetőséged van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A kiválasztott termékre kattintva megtekintheted annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándékod esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezed. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálod a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizheted rendelésed helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatsz, javíthatsz is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartod a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, ellenőrizd le a végösszeget, és ha úgy döntesz, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, akkor egyszerűen kattints a "Pénztár" gombra. Áruházunkban lehetőséged van regisztráció nélkül is a vásárlásra, ezért három lehetőség közöl választhatsz:

  • már regisztrált vásárlóként szeretnél-e belépni
  • új vásárlóként akarsz regisztrálni
  • esetleg regisztráció nélkül akarsz vásárolni

Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címed és jelszavad. Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adataidat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. Regisztráció nélküli vásárlás esetén add meg számlázási és szállítási címed.
A következő lépésben válaszd ki a Neked megfelelő szállítási módot
:

  • Házhozszállítás (MPL futárszolgálattal)
  • Pick Pack Pont-on történő személyes átvétel
  • Posta csomagpont esetén a megjelölt MOL töltőállomásokon és Coop üzletekben veheted át a csomagodat.
  • Postán maradó csomag esetén az általad kiválasztott postán tudod átvenni a csomagodat.

Ezt követően egy számodra megfelelő fizetési módot kell választanod:

  • banki előreutalás - (megrendelésed leadásakor e-mailben értesítünk, hogy rendelésed "függő állapot"-ba került, amint megérkezik bankszámlánkra az átutalt összeg, rendelésedet aktíváljuk, és e-mailben minden szükséges további információt közlünk veled)
  • utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a MPL - magyar posta logisztika - futárszolgálat munkatársának)
  • Bankkártyás fizetés - (bankkártyás online fizetési mód a biztonságos CIB rendszeren keresztül) - CIB bank tájékoztató - CIB bank GYIK (gyakran ismételt kérdések).
  • Fizetés egy az általad kiválasztott Pick Pack Ponton - átvételi helyen (a megérkezett bontatlan, sértetlen csomag ellenértékét készpénzben vagy bankkártyával tudod kifizetni. A bankkártyás fizetési lehetőségről az adott átvételi ponton előre tájékozódnod kell.)

Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattints a „Megrendelés” gombra.


Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találhatsz. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatunk az új adatokról. Ezt követően még egyszer megerősítheted a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetőséged.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről és a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívd az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása az MPL futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetőséged van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.

Szállítási díjak:
Szállítási díjaink az ország területén egységesek. Magyarországon kívüli szállítást jelenleg nem vállalunk.

A szállítástól elállás
Ha valamilyen okból kifolyólag a szerződésben vállalt kötelezettségünket azért nem tudjuk teljesíteni, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésünkre, azonnal felvesszük Veled a kapcsolatot. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozol arról, hogy nagykorú vagy.

A termék visszaküldése
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatják, utólag nem lesz hozzáférhető.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhatsz. Az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatod, amikor az árut átvetted. Az áru értékét legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatérítjük Neked.
Nem gyakorolhatod az elállási jogod, amennyiben a megrendelt kozmetikai termék (krém, parfüm, stb.)  csomagolását felbontottad, és/vagy rendeltetésszerű használatát már megkezdted.
Az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket neked kell állnod. Egyébként ezenfelül egyéb költség nem terhel. Azonban kérhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor kérhetjük az ellenértéket, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézted elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheted a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben ez 48 órán belül nem érkezik meg hozzád, akkor ajánlattételi kötöttségeid megszűnnek.
A rendelés teljesítésének megkezdéséig megadjuk a lehetőséget visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor e-mailben és/vagy telefonon értesítést kapsz a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőséged rendelésed visszavonására

blog comments powered by Disqus